joi, 26 martie 2009

Leapsa!?

Biiiine domne' , bine...m-ai prins sunt la leapsa.... Ce-o fi vazut Marmotzica ...eu cam lenevesc in post....so....

Tell me your first...

1. Car.... Dacia 1300 verdeeeeee...da si cea mai tare. Masinuta aia avea suflet, stia exact cand ce si cum avea nevoie soferul de ea. A avut tata sa mare grija de ea ..ca a stiut si ea sa aiba grija de noi.

2.Trip within the borders.... cred ca undeva pe litoralul autohton, cu scutecul dupa mine ..si colacul binenteles.

3.Trip abroad ...revelion 2005...ahhhhh Viena...Mozart

4.Memory... eu la gradi having lunch si prajindu-ma cu cartoful din ciorba:D

5.Pet....Putzulica (pe numele lui Aschiutza)..cel mai tare caine

6.Crush.... toate s-au intamplat la gradi :))...m-am indragalit lulea de cel mai bun prieten de atunci Catalin..mi tarziu el a fugit cu Catalina ....si eu in lumea mea ramasei (as vrea eu )nemuritoare , da rece..... cica-s sloi.

7.Discovery.... cand m-o facut mama ..am descoperit ca pot sa "cant"...:P

8.Job...part time cu colindu' la ai mei.

9.Idol....Doamna invatatoare :P:P:P

10.Creation... una bucata pictura in uleiuri care mai de care mai prea prea si foarte foarte

Si eu cui dau mai departe?:(

Un comentariu: